15 maart: feestelijke ALV

15 maart 2017 is een bijzondere dag: Hellas bestaat die dag 90 jaar! Die dag markeert het begin van een periode van 90 dagen feest, met voor elk (lid) wat wils. Het programma voor deze 90 dagen vinden jullie hier.

Zoals gezegd wordt het startschot voor deze feestelijkheden gegeven op woensdag 15 maart. We beginnen de 15e om 19.30 uur met een feestelijke algemene ledenvergadering met een primeur, met waardige momenten en afsluitend met een handbalwedstrijd over de generaties heen.

Ter gelegenheid van ’90 jaar Hellas’ komt een aantal oud-voorzitters van Hellas die avond een toost uitbrengen op het jubileum. Dat betekent een weerzien met Charley Beekhuizen, Peter van Ingen, Ruud Uijtdebroek en Chris Kruis. De oud-voorzitters Joop van de Water en Arjan Starrenburg zijn verhinderd, maar hadden beiden graag gekomen. Onder het genot van een drankje en een hapje vindt zo de feestelijke aftrap van het jubileum plaats.

Vanaf 20.30 uur worden er in de hal drie handbalhelften gespeeld tussen drie handbalgeneraties, te weten de heren A, heren 1 en de oude glorie van heren 3.

Na afloop van dit alles is er natuurlijk nog gelegenheid om tijdens de vierde helft de aftrap van het jubileumfeest te evalueren en vooruit te blikken op de activiteiten van de volgende 90 dagen.

90 dagen feest: wij hebben er zin in en we hopen jullie ook! We zien jullie graag bij de aftrap op 15 maart a.s. om 19.30 uur!

Feestcommissie Hellas 90 jaar – Jacq, René, Marian, Anneke

Klaverjassen bij Hellas!