Activiteiten komend weekend

Komend weekend wordt er weer lekker buiten gehandbald en dat is maar goed ook, want de hal wordt zaterdagavond omgebouwd tot een restaurant. Zondag moet dat allemaal weer opgeruimd zijn want om 14.00 uur staat voor HS1 de tweede kruisfinalewedstrijd tegen Aalsmeer 2 op het programma.

Vorige week werd de uitwedstrijd knap gewonnen met 33-36 en dat levert een goede uitgangspositie en een mooie kans om de finale te bereiken op om zo voor de titel “the best of the rest” te gaan strijden. Sowieso volgen er na vandaag nog twee wedstrijden, hetzij om voornoemde titel, hetzij om de plekken 3 en 4. Tegenstander in die wedstrijden wordt Lions 2 of Handbal Venlo.

Maar eerst zondag Aalsmeer! We wensen de heren veel succes en het publiek veel kijkplezier!

Talisa Groen heeft nu eindelijk ook haar landstitel
Op de man af: Ricardo Holman