Paasbroden Actie – verlengd tot 13 april!

Paasbroden Actie – Actie tbv Sponsordag 14 juni 2014

*** verlengd tot 13 april ***

Heeft iedereen al 3 paasbroden verkocht? Zo niet, dan heb je nog een paar dagen om dat te doen. Dat moet toch lukken. Doe allemaal deze week je best en verkoop een paar van die heerlijke broden.

Zet je verkoop op het Bestelformulier Paasbrodenactie Hellas 2014 en lever dat in. Via de mail mag je ook je verkopen doorgeven. Mail aan: paasbrodenactie@gmail.com.

De paasbroden komen van Bakkerij Segaar. Wij krijgen ze voor een zeer speciale prijs. Bakkerij Segaar, al jaren een zeer trouwe sponsor van Hellas, staat ook al jarenlang garant voor kwaliteit en vakmanschap. De paasbroden bestaan uit 850gram stol met rozijnen en krenten en cashewnoten en spijs. Ze komen met poedersuiker en mooi verpakt. Een echt kwaliteitsproduct.

De verkoopprijs van het paasbrood is  € 7.50. Daarvan komt een groot gedeelte aan Hellas toe.

Hoe gaan we dit aanpakken?

We verwachten van alle leden – Junioren én Senioren dat ze minstens 3 Paasbroden verkopen. We hebben meer dan 300 leden, dus dat worden 1000 broden, op zijn minst. We hebben een bestelformulier gemaakt. Dit moet door jou als lid worden ingevuld en – met de € 7,50 per brood – worden ingeleverd bij Ton Hofman, Bernadette van der Linden.

Je kunt ook bestellen door het totaalbedrag over te maken op 221951  t.n.v. Hellas ovv Paasbroden met jouw naam en team.

Doe dit uiterlijk zondag 13 april. Dan kunnen wij Bakkerij Segaar tijdig informeren. Die heeft dan op vrijdag 17 april alle broden kant en klaar. De broden kunnen jullie dan op Hellas komen ophalen en naar jouw klanten brengen.

Je mag uiteraard meer dan 3 broden per persoon verkopen. Geen probleem. Als wij de bestellingen en betalingen maar tijdig binnen hebben. Sterker nog: Voor de beste drie Paasbrodenverkopers hebben we superprijzen:

* Bon voor een paar handbalschoenen
* Bon voor een mooie handbal-bal
* Bon voor een gave sporttas

Het is kort dag, weten we, maar nog tijd genoeg om 3 broden MINSTENS te verkopen. Dus Hellenen: doe allemaal jullie best en zorg dat er flink veel bestellingen binnen komen. De club kan het hard gebruiken.

Succes allemaal!

Ton Hofman