Het ‘doorpakken’virus is uitgebroken bij Hellas!

Sinds maandag is er wederom een virus uitgebroken bij Hellas.

Het wordt ook wel het “doorpakken-virus” genoemd!! Nadat het HIC team nog niet koud de deur uit is en een geweldige metamorfose heeft achtergelaten zijn er weer mensen bezig met doorpakken.

Vanaf maandag is er door Ronald Hulspas onder leiding van Saskia van Zanen de bestuurskamer onder handen genomen. Het virus sloeg al snel over naar firma Budding alwaar Sven in luttele seconde op dinsdag een topvloer heeft gelegd in de bestuurskamer, echt een plaatje!

Vanaf woensdag hebben Maarten en René de achterkant van de Bar onder handen genomen. Inclusief volledige professionele ledverlichting (met dank aan Hans Huisman, onze techneut!!!!!!).

Sven Budding kwam ook nog even kijken en zag kansen in een giga spiegel waar een steigerhouten ombouw omheen moest. Appeltje-eitje voor Sven en het resultaat mag er zijn.

Ook de blauwe rolgordijnen maken het geheel compleet en vooral veilig voor de nacht!

Wil Budding heeft de laatste hand mogen leggen aan de wanddecoratie en heeft ervoor gezorgd dat alle teams prominent aanwezig zijn in onze clubtent.

En vooral dat laatste is duidelijk aanwezig………………………ONZE clubtent!!!!!!!!!!

Super dank allen!!!!!!!

20140702_183549 20140702_183556 20140702_174143 20140702_174211

Wil je komen helpen bij de Ooievaarscup?
Jeugd Informatieavond vrijdag 11 juli