HELLAS GAAT IN BEROEP TEGEN HOGE STRAF

Coach Neso Saponjic van de handballers van Hellas kan in het eredivisieduel met Tachos komend weekeinde nog beschikken over aanvoerder Loek van Bergen en Henegouwen.

De spelbepaler werd in de laatste minuut van de wedstrijd tegen Houten door de scheidsrechters Van Kessel/Markus met een directe rode kaart naar de kleedkamer gestuurd. Een schorsing van vijf wedstrijden was het gevolg.

Hellas heeft echter beroep aangetekend, dat dinsdag 30 september in behandeling wordt genomen.

Saponjic: ,,De overtreding is terecht rood, maar de straf is extreem hoog. Daar gaan wij niet mee akkoord.”

Hellas speelt zondag op het ongebruikelijke tijdstip van 16.00 uur aan de Laan van Poot de wedstrijd tegen Tachos Waalwijk.

AD/HC/PETERLOTMAN

HELLAS WIJKT UIT NAAR DE ZONDAG