ZWAK HELLAS IS INSPIRATIELOOS

De handballers van Hellas leden in de eredivisie een opvallend ruime 24-15 (rust 14-6) nederlaag tegen Tachos. Recentelijk pakte de ploeg van trainer/coach Neso Saponjic thuis namelijk nog gewoon een punt tegen de Waalwijkers. De dikke nederlaag was daardoor zeer verrassend. Maar het spel was niet goed aan Haagse zijde en vooral aanvallend had Hellas niet veel in te brengen.

Coach Saponjic: ,,Mijn ploeg speelde inspiratieloos en ook nog eens zonder lef. Dan kun je geen wedstrijd winnen. We stonden snel met 9-1 en 14-4 achter. Het schotpercentage was maar 25 procent. Dat zegt toch genoeg,” blikte de coach flink teleurgesteld terug.

Na het wisselen kwamen de Hagenaars bij 16-12 nog even in de buurt, maar een overwinning heeft er in het duel geen moment echt ingezeten.

Door dit resultaat blijft Hellas met slechts één punt uit zeven wedstrijden op de laatste plaats staan.

AD/HC/PETERLOTMAN

‘ALLES VOOR HET RESULTAAT’