Uitnodiging om gratis naar Hijs Hokij te gaan!

Wij ontvingen onderstaande uitnodiging voor alle leden Hellas. Als je hier gebruik van wilt maken, meld je dan uiterlijk zaterdag 8 november aan bij jeugdcommissie@hvhellas.nl. Dan worden kaartjes voor je geregeld.

Uitnodiging

Binnen de ijshockeyvereniging Hijs Hokij Den Haag doen we er alles aan om het ijshockey in de regio te promoten. Om het seizoen 2014 – 2015 een flinke boost te geven hebben wij de mogelijkheid om een aantal bedrijven uit te nodigen om een wedstrijd van het Eerste Divisie Team van Hijs Hokij Den Haag GRATIS bij te wonen. Aan ons de eer om jullie, dus ​spelers, trainers, coaches, junioren, senioren,​ met of zonder partner en met of zonder kinderen van ​HV Hellas​ uit te nodigen om op vrijdag 14 novemberaanstaande een wedstrijd van deze geweldige sport bij te komen wonen! Tegenstander die avond ​is Red Eagles uit Den Bosch​. Alles en iedereen is welkom! Laten we ervoor zorgen dat de Uithof uit zijn voegen barst!!!!

De wedstrijd begint om 20.15 uur. Vanaf 19.30 uur zijn jullie van harte welkom!

De complete selectie van het team van Hijs Hokij Den Haag bestaat uit : Alan en Stace van Bentem, Marco Bommezijn, Bas Britstra, Manitas en Jamie Demelinne, Johnny Ebregt, Chris de Jonge, Jasper Kick, Jesse en Stijn Knoop, Claudia van Leeuwen, Mike van Oeveren, Maurice van der Schuit, Ben en Johan Rurup, Andri Salomonson, Clint Soer, Diordy en Guido Vols, Thomas van Wissen en Luke Zwartbol. Coach/trainer: Janusz Janikowski.

Hoop jullie allemaal in een volle Uithof te mogen begroeten!!

Poster A3 14 november

HELLAS HOUDT LANG STAND/ DERBY VOL STRIJD EN GOALS