EERSTE ZEGE VOOR GEDREVEN HELLAS

De mannen van Hellas speelden in de eredivisie een sterke wedstrijd tegen Aristos.

In Amsterdam won de ploeg van coach Neso Saponjic de eerste wedstrijd van het seizoen met 21-25.

Loek van Bergen en Henegouwen, die de hele week ziek was, speelde een uitstekende partij. Keeper Jeroen van ’t Hart was de uitblinker in de Haagse ploeg.

Pim van Starrenburg was op dreef aan de cirkel. Wessel Kuiper (linkeropbouw) en Semmy Stigter (van hoek naar rechtsopbouw) waren goed op schot.

Wessel Coster werd alleen verdedigend ingezet. Kevin Hendriks viel na veertig minuten uit met de schouder uit de kom.

Coach Saponjc: ,,Er is geknokt voor elk punt. We hebben alle tactisch mogelijkheden benut. Compliment voor die gasten hoe ze gewerkt hebben. Biedt veel vertrouwen voor de nacompetitie.”

AD/HC/PETERLOTMAN

HELLAS EXCLUSIVE WEAR