HELLAS LOTERIJ 2015 START NU!

Voor elke like een lot !!!
Ook dit jaar houden we een actie om de financiële middelen van onze club aan te vullen. Hiermee kunnen we onze leden ook volgend seizoen faciliteren, zoals door het verzorgen van beach handbal, extra trainingen voor de verschillende groepen, clinic’s, gezellige jeugdavonden, klein onderhoud aan de clubtent en nog veel meer. Gelinked aan het succes van onze facebookpagina willen we voor elke like een lot verkopen….en dat zijn er niet minder dan 918!!!
De voorverkoop start vandaag bij de belangrijke wedstrijd van Heren 1. De prijs per lot is € 10. Daarna krijgt elke Helleen de uitdaging een of enkele loten te verkopen. We gaan regelmatig tussenstanden laten zien……op weg naar die magische 918! Maar als we meer likes krijgen op facebook zal het aantal loten dus ook omhoog gaan, tot een maximum van 1.000 loten.
De prijzen zijn niet mis! Ze zijn allemaal belangeloos beschikbaar gesteld door onze sponsoren. Regelmatig plaatsen we updates over de prijzen…de lijst is nog (lang) niet compleet!
Nu al bekend:
– 2 keer een Ray-ban zonnebril t.w.v. 100 euro per stuk van de Lensconcurrent
– Mooie cadeaubonnen van AJ Sports
– Een Fietskrat van HV Hellas
– 2 keer een Hellas Baseballjack
– 1 keer een Hellas Herenpolo
– Taart van Maison Kelder
– Een Tandenbleekbehandeling van Tandartspraktijk Starrenburg
– 5 keer een tube van BlueM
– 2 keer een Hellas Seizoenskaart
En bij afname van 5 loten, maak je bovendien kans op een VIP plek in de skybox van ADO Den Haag (beschikbaar gesteld door Everts Vastgoedonderhoud)! Deze prijs wordt separaat getrokken !
De trekking vindt plaats op de Hellas Feestavond op 27 juni om 19.00.
HELP HELLAS, KOOP LOTEN EN MAAK KANS OP GEWELDIGE PRIJZEN!
Loterij
Hellas Bestuur en Hellas Events
MANNEN ZINDEREND NAAR BEHOUD
Kom zaterdag de heren aanmoedigen!!