HELLAS TREKT TWAALF NIEUWE SPEELSTERS AAN

Het eerste vrouwenteam van Hellas raakte na de degradatie uit de eredivisie een aantal bepalende speelsters kwijt. De technische leiding van de club heeft de selectie inmiddels aangevuld met twaalf nieuwe speelsters: Jessica van Galen, Romy Kunath, Jamy Straver, Larissa Wouters (allen van Velo Wateringen), Marieke Moes (Stompwijk), Sophia Hulters, Gayel Duran (beiden van Gemini), Daniëlle den Hartog (Snelwiek), Florine van der Hoeven (DIOS), Rosanne van Vianen, Anneloes de Jong en Chelsey Hendriks (allen terug bij Hellas).

TECHNISCHE STAF HELLAS IS ROND

Naast hoofdtrainer Joris Witjens is Lyacine Kaci bij de vrouwen van Hellas benoemd tot assistent-trainer/coach. Hannie de Kok is teammanager en Suzanne van der Molen fysiotherapeute. Wil Budding en de teruggekeerde Henk Baggerman vormen het management. Bart Uijtdebroek krijgt als keeperstrainer ondersteuning van Sanne Leenders, die eind van het seizoen stopte bij Hellas. Het reserveteam wordt gecoached door Keshia van der Geest, die overkomt van Saturnus Ridderkerk. De competitie begint voor Hellas op 12 september met een uitwedstrijd bij het Limburgse Bevo.

KELLY KERSTEN TOCH GESTOPT BIJ HELLAS

Kelly Kersten heeft toch besloten te stoppen bij Hellas. Aanvankelijk was zij van plan nog een jaar door te gaan, maar de sterke opbouwspeelster kan de hoge trainingsfrequentie niet combineren met haar privéleven. Ook Abbey Hendriks is gestopt vanwege studie. Angelique van Duijvenbode gaat na haar schouderoperatie weer meetrainen bij Hellas.

HOGE VERWACHTINGEN BIJ HANDBALCLUBS IN DE REGIO
HANNIE DE KOK IN STAF HELLAS