Dringend hulp gevraagd

Eerder verscheen onderstaande oproep op de site. Er hebben zich al enkele mensen aangemeld, maar Joris heeft dringend nog wat hulp nodig. Kun je een van beide dagen helpen, meld je dan aub zo snel mogelijk bij Joris.

Schoolhandbal

Op woensdag 23 september en woensdag 7 oktober organiseert Hellas 2 schoolhandbaltoernooien voor basisscholen, eerst een voorronde toernooi en daarna de stedelijke finale. Een uitstekende gelegenheid om onze club weer mooi uit te dragen en hopelijk hierdoor weer wat nieuwe leden te kunnen begroeten.

Voor die dag zijn wij weer op zoek naar vrijwilligers! Wil en kan je die dag helpen met fluiten, wedstrijdsecretariaat, bar, etc. geef je dan aub zo snel mogelijk op bij onze Jeugdsportcoördinator Joris Witjens (joris.witjens@gmail.com, 06-83791630)

Activiteiten komend weekend
ALV 2015