Activiteiten komend weekend

Komend weekend staat voor DS1 de wedstrijd tegen Foreholte op het programma. Foreholte heeft een lastige start gehad en tot nu toe nog geen punten kunnen pakken. De dames gaan er alles aan doen om dat nog een week zo te houden! De wedstrijd begint zaterdag om 20.00 uur.

HS1 reist zaterdag naar Waalwijk voor de wedstrijd tegen Tachos. Het spel van afgelopen weekend stemt hoopvol en als deze lijn wordt doorgezet kan het niet lang meer duren voordat de eerste punten gepakt gaan worden. Hopelijk a.s. zaterdag tegen Tachos! Ook deze wedstrijd begint om 20.00 uur.

Voor DS2 en HS2 begint komend weekend ook het echte werk: HS2 begint met een reisje naar Leeuwarden en speelt daar op zaterdag om 20.45 uur tegen Cometas. DS2 treedt op zondag thuis aan tegen Westsite, om 12.30 uur. Aansluitend beginnen om 14.00 uur ook de heren van HS3 met hun competitie: altijd leuk om te zien.

Op het veld gebeurt dit weekend ook nog van alles. Op zaterdag spelen verschillende D, E en F teams, voornamelijk tegen Oliveo en Velo: van 11.00 tot 16.00 uur elk heel uur een wedstrijd. Op zondag dan nog vanaf 10.00 uur een A, B en C team met als afsluiting vanaf 13.45 uur de dames en heren op het veld. Als het meezit dit alles lekker in de zon!

Genoeg te doen dus dit weekend. Allemaal veel plezier met kijken en aanmoedigen en voor iedereen die binnen de lijnen in actie komt: heel veel succes!

Ex-topper Hannie de Kok helpt handbalsters een handje
Speelster van de week: Larissa