Activiteiten komend weekend

De heren hebben hun best gedaan vorige week tegen Hercules en dus gewonnen, maar datzelfde gold jammer genoeg ook voor de tegenstander van komend weekend, Gilde-BT/Handbal Venlo. Onze heren zullen dus in een tweestrijd met WHC moeten bepalen wie er volgend jaar in de eredivisie speelt; die wedstrijden zijn in de weekenden van 30 april (bij WHC) en 7 mei (thuis). Maar eerst de wedstrijd tegen Venlo, zaterdag om 20.00 uur. De heren zijn goed bezig de laatste weken en het is belangrijk dat ze die goede prestaties vol blijven houden: nog drie weken graag, te beginnen zaterdag tegen Venlo!

Supporters kunnen net als vorige week zaterdag overdag terecht in de Sporthallen Zuid bij het NK voor de B-jeugd. Onze B-heren spelen de eerste wedstrijd om 10.05 uur, zie hier het programma.

Overigens is er op zaterdag ook aan de Laan van Poot al eerder wat te doen: om 17.00 uur begint er een clinic: trainen, hapje eten en aansluitend kijken naar de heren. Opgeven zal vast nog kunnen bij joriswitjens@gmail.com.

Veel succes allemaal!

Hellas strikt drie nieuwe speelsters
23 april NK B-jeugd - Amsterdam