Olympic Experience op het strand van Scheveningen – 5 t/m 21 augustus

In augustus biedt de ‘Olympic Experience’ sportfans de kans om de verrichtingen van de Nederlandse sporters in Rio optimaal mee te beleven op het strand van Scheveningen. In de periode van 5 t/m 21 augustus zal dit evenement dagelijks bezocht kunnen worden door 4.000 bezoekers.

Aan handbalverenigingen wordt, in samenwerking met het NHV, tijdens dit evenement de mogelijkheid geboden de handbalsport in het algemeen en de eigen club in het bijzonder in de schijnwerpers te zetten. Gelet op de te verwachten prestaties van het nationaal damesteam een uitgelezen kans om mensen (nog) enthousiast(er) te maken voor de mooie sport die handbal is.

Wij doen hier graag aan mee en zullen binnenkort een beroep op jullie doen om hierbij een handje te helpen. Als vrijwilliger is dit evenement gratis te bezoeken en voor een hapje en een drankje wordt gezorgd.

Meer informatie volgt!

A.s. zondag parkeerplaats LvP afgesloten