Olympic Experience: vrijwilligers en vrijkaarten

Zoals eerder gemeld krijgen Hellenen de kans om de “Olympic Experience” te beleven op het strand van Scheveningen.

De Olympic Experience is dagelijks geopend van 10.00 tot 24.00 uur. Overdag kun je meer dan 25 sporten beoefenen. Elke dag staat in het teken van een andere sport. ’s Avonds zullen de meeste sportactiviteiten eindigen, maar kun je onder het genot van een hapje en een drankje genieten van de olympische wedstrijden in Rio de Janeiro. Deze kun je de hele dag volgen via de grote schermen op het terrein. Er wordt, afhankelijk van het programma, geschakeld tussen diverse live kanalen vanuit Rio.

Meer informatie over het programma vind je op : https://teamnl.org/olympicexperience. De ‘handbaldag’ is op 10 augustus.

Vrijwilligers gevraagd

Om iedereen te kunnen laten zien hoe mooi onze sport is en dit te kunnen promoten, organiseert het NHV op meerdere dagen spelactiviteiten. Hiervoor kunnen zij nog wat hulp gebruiken op de volgende dagen: 11, 13, 15, 17 en 19 augustus. De spellen zijn van 10.00 – 18.00, maar op 09.00 moet alles al opgestart worden en dienen de vrijwilligers al aanwezig te zijn.

Dit is een fantastische kans om uit te dragen waarom we van deze sport houden en andere mensen te enthousiasmeren.

Vrijkaarten beschikbaar

Daarnaast heeft de gemeente Den Haag kaarten beschikbaar gesteld voor Hellas om aanwezig te kunnen zijn op de handbaldag op 10 augustus. Dit aantal is beperkt. Om inzet te belonen, krijgen degenen voorrang die zich ook aanmelden als vrijwilliger. Mochten er meer vrijwilligers zijn dan vrijkaarten voor 10 augustus, zal er geloot worden.

Aanmelden

Het is redelijk kort dag, laat daarom uiterlijk 15 juli per mail (hellas@handbal.nl) weten of:

• je in aanmerking wilt komen voor een vrijkaart voor 10 augustus
  • je als vrijwilliger op (een van) de aangegeven dagen mee wilt werken en zo ja, op welke dag(en).

Wij zien jullie reacties graag tegemoet!

Hellas jubileumlogo
Prijsvraag: maak een mooi logo voor het Hellas-jubileum!