24 september: actie UNICEF

Hellas steunt op 24 september a.s. “Aanvoerders van de Vrede”, een initiatief van UNICEF. Op dit moment lijden bijna 8,5 miljoen Syrische kinderen hevig onder de gevolgen van de al ruim vijf jaar durende oorlog in hun land. UNICEF vindt dat ze recht hebben op een onbezorgde kindertijd, waarin ze kunnen leren, spelen en sporten en wil deze kinderen helpen, samen met zoveel mogelijk sportverenigingen in Nederland. Hellas doet hier graag aan mee en we willen proberen (minimaal) 500 euro in te zamelen voor UNICEF.
Dit is de pagina van Hellas die bij deze actie hoort: http://helpmee.unicef.nl/aanvoerdervandevrede/2-4726. Via deze pagina kunnen er donaties worden gedaan.

Daarnaast zoeken we (minimaal) 5 Aanvoerders die zich op 24 september op het Hellasveld willen inzetten voor deze actie. Dat kan in elke denkbare vorm, denk bijv. aan een quiz, een veiling of een collecte. Vrijwilligers van UNICEF zullen ook aanwezig op 24 september en kunnen ons hierbij assisteren.

Op 24 september worden aan de LvP de volgende wedstrijden gespeeld:
12.00 Hellas F1# – SOS Kwieksport F1#
13.00 Hellas D3  – EHC D3
14.00 Hellas D1# – WHC D1
20.00 AJ Sports/Hellas DS1  – PSV Handbal DS1
Heb je een idee om op de 24e wat extra aandacht aan deze actie te geven? Stuur dan een mailtje naar hellas@handbal.nl.
Gretig Hellas slaat aanval nerveus Hercules af
Competitie begint gelijk met Haagse derby Hellas-Hercules