Activiteiten komend weekend

Zaterdag speelt DS1 thuis, om 20.00 uur tegen PSV. Vorige week hadden de dames het lastig tegen Foreholte maar een nieuwe wedstrijd geeft weer nieuwe kansen! Leuk extraatje is dat bij PSV Fred (op de bank) en Renske (in het veld) te bewonderen zijn, respectievelijk vader en zus van Pepijn en Celine, en beiden geen onbekenden voor ons. Een leuk weerzien, maar het gaat ons er natuurlijk voornamelijk om dat onze dames een lekkere wedstrijd spelen met hopelijk als resultaat 2 punten.

De heren hebben een druk programma deze week: eerst op zondag om 15.00 uur de wedstrijd in en tegen Aalsmeer, en dinsdag thuis tegen de ploeg met de langste naam van de eredivisie: Cabooter Group/Handbal Venlo-Swift 2000. Die wedstrijd begint om 20.00 uur. Twee belangrijke wedstrijden: beide tegenstanders hebben een puntje minder dan onze heren en winst betekent voor onze heren dus een flinke stap voorwaarts. En winnen behoort zeker tot de mogelijkheden; enthousiaste aanmoedigingen kunnen daar natuurlijk bij helpen.

Het weer wordt zo langzamerhand toch wat minder mooi dus dat biedt een mooie gelegenheid om onze dames en heren aan te komen moedigen: zaterdag en dinsdag aan de LvP en Aalsmeer is goed te doen op zondagmiddag.

Heel veel succes allemaal!

Kopje koffie langs de lijn
Zuur puntverlies Hellas