Activiteiten 1 april

Zaterdag is het voor DS1 de dag van de waarheid: om 20.00 uur spelen zij, thuis, tegen DSS. Bij winst stellen onze dames hun plek in de eerste divisie veilig; bij verlies degraderen ze naar de tweede divisie. De dames gaan er natuurlijk alles aan doen om dat laatste te voorkomen! Een heel belangrijke wedstrijd dus en het zou voor de dames een grote stimulans zijn als de tribunes goed bezet zijn en als er flink wordt aangemoedigd. Nog één wedstrijd alles uit de kast en dan hopen we dat we zaterdagavond wat te vieren hebben.

HS1 speelt ook op zaterdag, tegen Aristos in Amsterdam. De heren doen het prima en kunnen lekker zorgeloos en vrijuit handballen, maar om dat zo te houden is het wel belangrijk dat ze blijven winnen. De wedstrijd van de heren begint om 21.00 uur dus het is niet mogelijk om beide wedstrijden te bekijken.

Kiezen is dit weekend niet lastig: kom zaterdagavond naar de Laan van Poot en moedig onze dames aan!

Cruciale wedstrijd Hellas in strijd tegen degradatie
25/26 maart - HA1 en HS3 kampioenswedstrijden