Activiteiten 11/12 februari

Zaterdag staat er voor de dames een belangrijke wedstrijd op het programma: Aalsmeer komt op bezoek. Eerder dit seizoen werd die wedstrijd gewonnen en de dames moeten dan ook gewoon het vertrouwen hebben dat ze die prestatie in de thuiswedstrijd nog een keer kunnen herhalen. Ze hebben de punten heel hard nodig. De wedstrijd begint om 20.00 uur en het is eigenlijk onnodig om te zeggen dat de dames alle steun kunnen gebruiken, dus kom zaterdagavond gezellig naar de Laan van Poot om ze aan te moedigen en dan na afloop hopelijk een drankje te drinken op de overwinning!

De heren spelen deze week op zondag tegen Lions2. De tegenstand is de afgelopen weken misschien niet altijd even groot maar dat neemt niet weg dat onze heren in het veld leuke dingen laten zien. Op dit moment is het vooral belangrijk om de vorm en het vertrouwen vast te houden zodat er later in het seizoen, als het er echt om gaat, nog steeds gewonnen zal worden. Lions is overigens wel een tegenstander van formaat dus een eenvoudige overwinning zit er deze week niet in. De wedstrijd wordt gespeeld in Geleen en begint om 14.30 uur.

Veel succes allemaal!

Op de man af: Pim van Starrenburg
Hellas terug naar de top