Activiteiten 18 maart

De heren gaan aan kop in poule B en dat moeten ze zaterdag zo zien te houden. Daarvoor moet er wel van Handbal Venlo gewonnen worden. In de competitie lukte dat twee keer maar dat is natuurlijk geen garantie voor winst in deze nacompetitie. De wedstrijd begint iets later dan normaal, om 21.00 uur en dat komt omdat DS2 zaterdag de voorwedstrijd verzorgt. Zij spelen om 19.00 uur tegen ROAC. Op papier een wedstrijd die onze dames moeten kunnen winnen maar een beetje steun van het publiek kan daarbij zeker helpen. Kom dus gerust al om 19.00 uur naar de Laan van Poot om de dames aan te moedigen. Daarna even tijd voor een kopje koffie of vast een drankje en vervolgens hopen op een leuke wedstrijd van de heren met als het even kan twee punten als resultaat!

Graag tot zaterdag!

'Degradatie? Niet aan de orde'