Activiteiten 8/9 april

HS1 begint zaterdag aan het tweede deel van de nacompetitie in poule B. Onze heren staan er prima voor met 7 punten uit 4 wedstrijden; alleen tegen HARO werd een puntje verspeeld. Zaterdag staat de wedstrijd tegen Tachos op het programma, om 19.30 uur in Waalwijk. Tachos staat onderaan in de poule en dat zal betekenen dat zij hun uiterste best zullen gaan doen om de winst te pakken om zo van die laatste plaats af te komen. Een makkelijke wedstrijd zal het dus waarschijnlijk niet worden, maar wel een waarin onze heren vrijuit en zonder al te veel druk kunnen spelen. Veel succes!

Verder komend weekend zowel op zaterdag als zondag een lekker vol programma op het veld aan de Laan van Poot. Het belooft mooi weer te worden dus kom gerust kijken!

Webshop artikelen met jubileum logo!
Presentatie 'jongeren en alcohol' bij Haag Atletiek - 13 april