Activiteiten komend weekend

Zaterdagavond om 20.00 uur begint ook voor DS1 de competitie, met een thuiswedstrijd tegen stadsgenoot Hercules. Zoals bekend heeft het team van onze dames ten opzichte van vorig seizoen een aantal wijzigingen ondergaan. De gemiddelde leeftijd was vorig jaar al niet zo hoog maar is met de komst van een aantal jonge speelsters nog verder gedaald. In de voorbereiding is leuk gespeeld en we zijn benieuwd hoe het de dames in de competitie zal vergaan. Alle reden dus om te komen kijken en de dames aan te moedigen.

De heren spelen dit weekend op zondag, om 15.00 uur in Panningen tegen Bevo. Vorige week lukte het tegen Houten niet om de winst te pakken maar kansloos waren de heren bepaald niet. Het zou lekker zijn als de punten zondag mee naar huis genomen kunnen worden. Panningen is een endje rijden, maar de heren kunnen uw steun goed gebruiken dus supporters zijn van harte welkom!

Blijft u liever dichter bij huis en wilt u van het mooie weer genieten dan valt er zowel op zaterdag als op zondag het nodige te zien op het verharde veld. Kijk hier voor een overzicht van de te spelen wedstrijden.

Fijn weekend allemaal en veel succes bij de wedstrijden!

Competitie begint gelijk met Haagse derby Hellas-Hercules
Welkom aan nieuwe leden