Activiteiten komend weekend

HS1 heeft prima gepresteerd door de doordeweekse wedstrijd tegen Venlo/Swift te winnen: knap, op een woensdagavond in Limburg! Zaterdag mogen de heren deze prestatie wat ons betreft thuis herhalen door van AES Arnhem te winnen. Uit werd met klein verschil verloren dus tijd voor revanche! De wedstrijd begint om 20.00 uur.

Een uur eerder, om 19.00 uur, speelt DS1 tegen Hercules in de Boswijk sporthal. De laatste wedstrijden hebben onze dames het lastig gehad en het zou mooi zijn als 2016 wordt afgesloten met een mooie overwinning. De dames van Hercules lijken hun draai in de eerste divisie de laatste weken een beetje gevonden te hebben dus onze dames kunnen flinke tegenstand verwachten maar we hopen natuurlijk op een overwinning.

En dan als het even kan met 4 punten in de tas lekker feestvieren in de clubtent: na de wedstrijd van de heren is het tijd voor Crazy Christmas! Veel succes en plezier allemaal!

Knappe overwinning Hellas in midweeks duel met Venlo
Oranje dames