Activiteiten 21/22 januari

Zaterdag staat er voor DS1 een belangrijke wedstrijd op het programma: United uit Breda komt op bezoek. Onze dames kunnen een overwinning heel goed gebruiken en United lijkt een heel geschikte tegenstander om de punten afhandig te maken. De dames zijn natuurlijk gebaat bij flink wat publiek op de tribune dus kom gezellig naar de Laan van Poot om die meiden aan te moedigen. De wedstrijd begint om 20.00 uur.

Ook om 20.00 uur, maar dan in Emmen, speelt HS1 tegen E&O. Niet helemaal de eerste wedstrijd van 2017 want de heren hebben woensdag al voor de beker gespeeld (zonder hars en aan de uitslag te zien niet super, maar wel gewonnen) maar zaterdag gaat het echte werk weer beginnen. E&O staat fier bovenaan en stevent af op de kampioenspoule, dus een overwinning zal geen eenvoudige opgave zijn, maar onmogelijk is het natuurlijk nooit.

Veel succes allemaal!

Arjan, dank je wel!