Activiteiten komend weekend

Zaterdag speelt DS1 om 20.00 uur tegen Oliveo. Om aansluiting bij de middenmoot te houden is het belangrijk dat onze dames die wedstrijd winnen. Oliveo kan de punten echter ook heel goed gebruiken, dus dat kan een spannende wedstrijd worden! Onze dames kunnen de steun van het publiek goed gebruiken dus kom zaterdagavond gezellig naar de Laan van Poot en help onze dames aan 2 punten!

HS1 speelt dit weekend op zondag, om 14.30 uur tegen Lions2 in Geleen. We waren altijd al erg trots op onze mannen maar nu ze bovenaan staan zijn we nog net even iets trotser!  Elke tegenstander zal natuurlijk wel graag van de koploper willen winnen dus het is belangrijk dat onze heren scherp blijven. Gewoon doorgaan met winnen, om te beginnen dus zondag in Limburg!

Veel succes allemaal!

Activiteiten komend weekend