Activiteiten komend weekend

Zaterdag staat de thuiswedstrijd van DS1 tegen Sima Sport/Ventura op het programma. De dames presteren nog wat wisselvallig dit seizoen: goede wedstrijden worden afgewisseld met minder goede, en ook binnen een wedstrijd loopt het het ene moment wat beter dan het andere. Vorige week tegen Verburch hadden de dames wat moeite met afronden; hopelijk gaat dat zaterdag beter. In ieder geval kunnen de dames de steun van het publiek goed gebruiken!

De wedstrijd van de dames begint om 20.45 uur, maar het is de moeite waard om eerder te komen want de heren A spelen dan tegen ARBO Rotterdam. Onze A heren staan momenteel op een 7e plek maar de verschillen tussen de nummers 3 t/m 7 zijn verwaarloosbaar klein. De tegenstander van zaterdag staat 2e en zal er alles aan doen om de achtervolgers onder zich te houden. De wedstrijd begint om 19.00 uur, dus zorg dat je op tijd bent!

HS1 reist zaterdag af naar Venlo om daar tegen de handbalclub met die naam te spelen. Gelet op de stand zou je kunnen denken dat deze wedstrijd voor onze heren geen grote problemen op zou moeten leveren maar de ervaring leert dat dat een gevaarlijke gedachte is. De heren zullen er vol voor moeten gaan en dat betekent dat ook zij de steun van supporters goed zullen kunnen gebruiken. Die supporters zijn dan ook van harte welkom om per luxe touringcar met de spelers mee te reizen: voor 5 Euro p.p. is het vervoer verzorgd. Aanmelden kan met een mailtje naar handbal@remies.nl.

Allemaal veel succes!

Activiteiten komend weekend
Hellas blijft aan kop door degelijke zege