Activiteiten komend weekend

Dit weekend beginnen de heren aan de tweede helft van de competitie. Tot nu toe is het seizoen prima verlopen met een mooie tweede plek als resultaat. Zaterdag staat de topper tegen Houten op het programma. De uitwedstrijd werd door onze heren verloren maar naar verluidt werden er in die wedstrijd heel veel kansen gemist. Als dat zaterdag anders is zijn onze heren bepaald niet kansloos!

Bij winst nemen ze de koppositie van Houten over, dus alle reden om te komen kijken en de heren met veel enthousiasme en een hoop lawaai aan te moedigen! De wedstrijd begint om 20.00 uur.

De dames zullen aan de wedstrijd van vorige week tegen Ventura een goed gevoel over hebben gehouden: met veel strijd- en vechtlust werd de overwinning in de wacht gesleept. Zaterdag spelen de dames om 19.50 uur in en tegen Dongen. Als er weer zo hard voor elke bal geknokt wordt moet het kunnen lukken de punten mee naar de Laan van Poot te nemen, hopelijk om daar dan zaterdagavond 2 overwinningen te vieren.

We hopen op een fijn avondje Hellas! Graag tot zaterdag!

Thierry van Zundert gedijt goed bij Hellas
Activiteiten komend weekend