Activiteiten komend weekend

De dames spelen zaterdag thuis, tegen M.I.C. Dat wordt zowel voor onze dames als voor de tegenstander een belangrijke wedstrijd want het verschil op de ranglijst is klein. Vorige week kwam de dames pas na rust op gang maar toen was de opgelopen achterstand te groot om een goed eindresultaat neer te kunnen zetten. Dat kan beter: gelijk vanaf het begin er tegenaan, dan gaat het vast lukken de punten in Den Haag te houden. Dat geldt natuurlijk ook voor het publiek: moedig de dames maar flink aan, vanaf de eerste minuut. De wedstrijd begint om 20.00 uur.

In Waalwijk wordt zaterdag een heuse dubbel gespeeld: om 18.30 uur speelt HAJ tegen Tachos, om 20.30 uur gevolgd door HS1. De A-heren kunnen bij winst met Tachos van plek wisselen en hoe het bij de heren zit weet iedereen. Die moeten vanaf nu eigenlijk alles winnen om zo minimaal de tweede plek veilig te stellen. Tachos uit is dan niet een makkelijke tegenstander dus ook in Waalwijk zijn supporters zaterdag hard nodig en ook zeer welkom, vanaf 18.30 uur dus!

Hellas blijft rustig en wint topper tegen Tachos
Hellas toont in topper tegen Houten mentaal ijzersterk te zijn