Activiteiten komend weekend

De feestdagen zijn achter de rug, net als de eerste trainingen en toernooien van 2018. HS1 heeft nog een weekje rust maar voor de meeste andere teams geldt dat de competitie komend weekend weer van start gaat.

DS1 begint in het nieuwe jaar aan de tweede helft van de competitie en doet dat met een uitwedstrijd tegen VOC2. Helemaal aan het begin van dit seizoen kwamen de dames tegen dit team supergoed uit de startblokken: in een weergaloze eerste helft werden de reserves van VOC op een flinke achterstand gezet. Destijds speelden na rust de zenuwen onze dames helaas zodanig parten dat de wedstrijd in de tweede helft alsnog uit handen werd gegeven waardoor er met 1 punt verschil werd verloren.

Zaterdag voor onze dames de kans om te laten zien dat ze hier van hebben geleerd! De wedstrijd begint om 20.30 uur. Een uurtje rijden om de dames aan te moedigen is best te doen en publiek is zaterdag natuurlijk van harte welkom! Veel succes!

Hellas scoort het best
Rentree bij Hellas is een kwestie van tijd