Activiteiten komend weekend

Zaterdag staat er weer een heuse dubbel op het programma! DS1 speelt de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen de ongeslagen koploper BFC. Dat zal geen makkelijke wedstrijd worden maar gelukkig zullen de dames weer met een completer team aantreden dan vorige week tegen VOC, waar ze het moesten stellen zonder Jolanda, Michelle, Abbey en Naomi. Aan het begin van het seizoen werd de uitwedstrijd tegen BFC met het kleinst mogelijke verschil verloren dus laten we hopen dat de dames er zaterdag in slagen de punten in Den Haag te houden.

De wedstrijd van de dames begint om 21.00 uur maar het is absoluut de moeite waard om eerder naar de Laan van Poot te komen. Om 19.00 uur spelen dan namelijk de heren B tegen Hercules. De B-mannen doen het ook dit seizoen weer prima en ze zijn dan ook nog volop in de race om het kampioenschap!

Voor HS1 zit de vakantie er ook weer op: zij spelen zaterdag uit tegen Arbo Rotterdam. Die wedstrijd begint om 20.30 uur. De heren zijn het natuurlijk aan hun stand verplicht om die wedstrijd te winnen maar zo’n eerste wedstrijd in het nieuwe jaar kan nog wel eens lastig zijn. Dat betekent dat supporters, voor zover ze niet naar de Laan van Poot komen, ook in Rotterdam zeer welkom zijn!

Veel succes allemaal!

Activiteiten komend weekend