Activiteiten komend weekend

Zaterdag staat voor HS1 de topper tegen DFS Arnhem op het programma. Arnhem staat derde op slechts 1 punt achterstand en winst is daarom voor onze heren zaterdag erg belangrijk. Supporters zijn dan ook weer meer dan welkom!

De wedstrijd van HS1 begint om 21.00 uur maar het is zeker de moeite waard om eerder te komen en de HBJ aan te moedigen in hun wedstrijd tegen Volendam. Die wedstrijd begint om 19.00 uur.

DS1 heeft de twee wedstrijden tegen de koplopers weer achter de rug. Die wedstrijden hebben geen punten opgeleverd maar zeker in de wedstrijd tegen de nummer 1 BFC  hebben onze dames een goede partij gespeeld. Als ze zaterdag tegen Nieuwegein uit hetzelfde vaatje tappen kan dat zo maar winst opleveren. We hopen het. De wedstrijd in Nieuwegein begint om 19.15 uur.

Veel succes allemaal!

Daan Kulker terug bij Hellas