Activiteiten komend weekend

Het is weer tijd voor een echte dubbel dit weekend! En een waarbij het publiek een toegevoegde waarde kan hebben, dus hierbij de oproep om zaterdagavond in grote getale naar de Laan van Poot te komen.

Om 19.00 uur speelt DS1 tegen Veneco Velo. Na een matig begin is Velo inmiddels opgeklommen naar een mooie vierde plek. Het is een gemakkelijk scorende ploeg dus het komt voor onze dames goed uit dat de verdediging de laatste wedstrijden prima stond. Winst zou zaterdag heel mooi zijn en met de wedstrijd tegen Westlandia in gedachten is het helemaal niet raar om te denken dat dat zo maar zou kunnen lukken. Zeker als de dames worden aangemoedigd door een enthousiast publiek!

Na de dameswedstrijd even wat drinken bij Wil en Frans en dan op tijd (om 21.00 uur) weer terug de zaal in voor de wedstrijd van HS1 tegen Aristos. Gelet op de stand lijkt een overwinning mogelijk maar sinds het verlies tegen DFS Arnhem loopt het bij de heren een beetje minder. Zaterdag is een mooie gelegenheid om dat weer om te keren en de draad van eind vorig jaar weer op te pakken. Maar ook hier geldt: het publiek kan als 8e man iets toevoegen, zeker in de wedstrijd tegen Aristos nu die ploeg naar verwachting hun eigen enthousiaste supportersschare mee zal nemen.

Graag tot zaterdag dus!

Winst voor Hellas noodzakelijk