Activiteiten komend weekend

Na een weekendje vrij staan er voor DS1 en HS1 komend weekend belangrijke wedstrijden op het programma. Dat betekent dat supporters van harte worden uitgenodigd om aan te komen moedigen, al moet je er wel even voor reizen want beide teams spelen zaterdagavond uit.

De dames spelen al om 19.00 uur tegen Oliveo in Pijnacker. Dat is lekker dichtbij dus alle reden om te gaan kijken! Oliveo bezet de laatste plaats dus het is wel heel belangrijk dat onze dames deze wedstrijd winnen. Afgaand op de thuiswedstrijd moet dat ook kunnen lukken, maar een beetje steun van de supporters kunnen de dames natuurlijk goed gebruiken.

De heren moeten helemaal naar Emmen maar gelukkig gaat er wel een luxe bus. Supporters die mee willen rijden kunnen zich bij Remco aanmelden via handbal@remies.nl. De wedstrijd begint om 20.30 uur en voor onze heren is de opdracht duidelijk: als ze alles winnen spelen ze aan het eind van de reguliere competitie om een plek in de beneleague. E&O is dan wel een lastige tegenstander, dus meld je aan bij Remco want het zou mooi zijn als er een volle bus naar Emmen af kan reizen!

Allemaal veel succes!

Doelman Jari Stam verlaat Hellas voor studie en een baan
Hellas heeft een prettige zaterdagavond