Activiteiten komend weekend

Zaterdagavond is er weer een dubbel aan de Laan van Poot, met als hoofdact de wedstrijd van HS1 tegen OCI-Lions2. De heren hebben hun lot voor wat betreft deelname aan de duels om promotie naar de Beneliga na het verlies vorige week helaas niet meer in eigen hand, maar we blijven hopen op een misstap van de concurrent. En de heren moeten zelf natuurlijk alles winnen, om te beginnen dit weekend.

Aan de prima bekerwedstrijd van dinsdag tegen concurrent Arnhem hebben de heren vast een goed gevoel overgehouden zodat ze de wedstrijd tegen Lions vol zelfvertrouwen tegemoet kunnen zien. Maar de extra steun van een goedgevulde sporthal kunnen ze natuurlijk prima gebruiken!

En als u dan toch naar Hellas komt zaterdagavond, kom dan gerust wat eerder. Om 18.00 uur spelen de heren B tegen AHV Achilles/Olympia. Onze heren B gaan fier aan kop in de divisie Noord en ze zijn het aan hun stand verplicht om zaterdag de punten in Den Haag te houden. Ze spelen prima handbal en het is dan ook een aanrader om naar ze te komen kijken, als opwarmer voor de wedstrijd van de heren.

DS1 is dit weekend vrij, dus wat dat betreft hoeft u uw aandacht niet te verdelen. Graag tot zaterdag aan de Laan van Poot!

Hellas blijft hopen dankzij Holman
Gemotiveerd Hellas naar kwartfinale beker