Activiteiten komend weekend

Zaterdag staat om 20.00 uur voor de heren de laatste thuiswedstrijd van de reguliere competitie op het programma, tegen Handbal Venlo. Vorige week heeft deze ploeg het nog heel spannend gemaakt door met maar 1 punt verschil van DFS Arnhem te verliezen. Absoluut geen ploeg om te onderschatten dus, en onze heren zullen goed hun best moeten doen om de twee punten in Den Haag te houden.

En dan maar hopen dat BFC zaterdag wel lukt waar Venlo vorige week bijna in slaagde: winnen van DFS Arnhem. Op dat laatste kunnen onze heren helaas geen invloed uitoefenen maar ze weten wel wat ze zelf te doen hebben: winnen van Venlo en dan nog een uurtje hopen op een voor ons positief bericht uit Arnhem!

De dames treden zaterdag aan tegen Ventura in Schiedam. Na de overwinning van vorige week tegen Verburch staan de dames er weer iets beter voor maar winst zaterdag zou natuurlijk heel welkom zijn. Het kan, dat is in de thuiswedstrijd tegen Ventura bewezen!

De wedstrijd van de dames begint al om 19.00 uur, dus de supporters die de aandacht willen verdelen kunnen eerst de dames aanmoedigen en dan snel naar de Laan van Poot voor de tweede helft van de heren.

Veel succes allemaal!

Handballers van Hellas leven tussen hoop en vrees
Activiteiten komend weekend