Activiteiten komend weekend

Zaterdag staat er aan de Laan van Poot weer een dubbel op het programma! Om 19.00 uur bijt DS1 de spits af met hun wedstrijd tegen Dongen. Het einde van de competitie is in zicht en de dames hebben nog drie wedstrijden te gaan waarin nog wel wat punten gepakt moeten worden. Dongen is de sterkste van de drie nog komende tegenstanders, maar met het harsvoordeel dat een thuiswedstrijd voor de dames meebrengt maken de dames een goede kans op 2 punten. Zeker als ze gesteund worden door een enthousiast publiek!

HS1 is komend weekend vrij dus die vormen niet het tweede deel van de avond aan de Laan van Poot. Die plek wordt ingenomen door de heren A met hun wedstrijd tegen V&L. Deze wedstrijd begint om 20.45 uur. Omdat HS2 ook speelt op zaterdagavond wordt er wat geschoven met de opstellingen zodat er zaterdag een aantal B spelers in het veld zullen staan. Dit jonge team zal ook gebaat zijn bij aandacht en steun van het publiek dus na de wedstrijd van de dames snel even een drankje in de clubtent en dan op tijd weer terug op de tribune om de heren A aan te moedigen!

We hopen op een fijne avond met goede resultaten, zowel aan de Laan van Poot als bij de uitwedstrijden!

Margot Brehler overleden
Handballers van Hellas leven tussen hoop en vrees