Activiteiten komend weekend

Voor alle teams zit de zaalcompetitie er op, alleen HS1 mag nog binnen spelen (en natuurlijk volgend weekend de heren B!). Zaterdag staat voor de heren de uitwedstrijd tegen E&O op het programma, de eerste wedstrijd van de tweede ‘best of two’.

De eerste twee wedstrijden in de nacompetitie tegen het reserveteam van Aalsmeer werden vrij makkelijk gewonnen, en het feit dat er niet heel veel op het spel staat leek het in die wedstrijden voor beide ploegen lastig te maken om er fel en geconcentreerd tegenaan te gaan. Zaterdag zal dat voor onze heren anders kunnen zijn: niet alleen is het gewoon altijd fijner om te winnen dan om te verliezen, zeker als je zo’n end moet reizen, maar op dinsdag 17 april staat de wedstrijd in het kader van de halve finale van de beker tegen Aalsmeer 1 op het programma. Mooie generale dus zaterdag in Emmen!

Hellas vol vertrouwen naar Aalsmeer
Activiteiten komend weekend