Activiteiten Paasweekend

HS1 heeft een druk Paasweekend voor de boeg: op zaterdag spelen ze, thuis, om 20.00 uur tegen HARO, de enige ploeg waartegen onze heren in de nacompetitie een punt hebben verspeeld. Voor de heren staat er, anders dan de eerste plaats in poule B, niet echt meer iets op het spel dus alle reden om vrijuit te spelen en er een leuke wedstrijd van te maken.

Tweede Paasdag mogen de heren dan naar Venlo om daar om 14.00 uur tegen de club uit die stad te spelen. Ook al is het niet van groot belang, vier punten uit deze twee wedstrijden zou toch fijn zijn. Veel succes in ieder geval!

Door de andere teams wordt er dit weekend niet gespeeld maar als je klaverjassen een sport vindt kun je op Goede Vrijdag vanaf 20.00 uur toch in actie komen. Of anders kun je je dit weekend gaan voorbereiden op de autorally en de spelletjesmiddag.

Inschrijven kan op het inschrijfformulier naast de CMA-kamer of via hellas@handbal.nl.

Ernstige blessure overschaduwt de feestvreugde bij Hellas
Coach Giovanni Voskuil verlaat Hellas alweer na één seizoen