De Hellas autorally is verreden!

Afgelopen zaterdag zijn 7 teams de strijd aangegaan om zowel de goede route te rijden als ook zoveel mogelijk punten te vergaren. De teams Tatta, Hippo, Van Duren, De drie T’s, Brandon’s Angels, Tafel 1 en Equipe Hofstra gingen op stap met 30 vragen, 10 foto’s en een routebeschrijving. De antwoorden van de vragen moesten onderweg gevonden worden, en dat gold ook voor de adressen  die bij de foto’s hoorden.

Halverwege de route was er even ruimte voor een pauze. De teams wisten dat er een opdracht uitgevoerd moest worden, maar welke? Reacties als ‘het zal toch niet?’ en ‘Geintje?’ werden snel vervangen door ‘Het is echt zo…..’. Om nog extra bonusvragen te verdienen moest er echt even gebruik gemaakt worden van een ander vervoermiddel.

Ieder team heeft de extra opdracht uitgevoerd en daarmee de bonusvragen veroverd. Het fanatisme was al flink toegeslagen, dus alle vormen van intimidatie en misleiding werden toegepast. Spionage werd meteen ontmanteld, informanten onderweg werd het zwijgen opgelegd. Getuigen werden gehoord en als aanvullend bewijsmateriaal bij de antwoorden toegevoegd. Uiteraard heeft ook de wedstrijdleiding enkele aantrekkelijke aanbiedingen gehad.

Na een urenlange speurtocht kwamen gelukkig alle teams weer bij de Hellas clubtent aan waar René klaar stond met lekkere zelfgemaakte tomatensoep en Wil en Frans met een drankje voor de nabespreking en het wachten op het eindklassement.

Het bleek dat team Tatta (Loek en Ubbo) de vragen het beste beantwoord had en team Tafel1 (Marco en Angele, Jeroen en Anja) alle adressen bij de foto’s gevonden had. Vooral voor de foto’s gold dat meer ogen in de auto tot het beste resultaat leidde. En aangezien team Tafel1 de vragen ook heel goed beantwoord had, werden zij overall winnaar van de autorally!

Totaal uitslag:

1. Team tafel1
  2. Team Brandon’s Angels
  3. Team Tatta
  4. De drie T’s
  5. Team van Duren
  6. Equipe Hofstra
  7. Team Hippo

Alle teams hartstikke bedankt dat jullie zo fanatiek en gezellig hebben gestreden. René, Wil en Frans dank voor de goede verzorging bij terugkomst!

29 april Hellas/Aristos
Pepijn Michielsen breekt enkel op drie plaatsen