In memoriam Willem Bernard

Afgelopen week bereikte ons het bericht dat ons oudste lid, Willem Bernard, op 17 december jl. is overleden. Willem was een Hellas 85 jaar willem bernardHelleen van het eerste uur en hij is de club tot aan zijn overlijden trouw gebleven. Hij is altijd actief geweest om de club tot grotere hoogte te brengen, handballend en bestuurlijk. En hoewel hij de laatste jaren wat minder zichtbaar is geweest voor ons, volgde hij alle ontwikkelingen binnen Hellas op de voet. Ook had hij nog iedere week contact met Frank Donleben, de Helleen die al langer lid is dan Willem. Het was een memorabel moment om hem op het feestje voor het 85-jarig bestaan van Hellas te mogen ontvangen en hem het eerste exemplaar van het jubileumboekje te mogen uitreiken. We verliezen in Willem een mooi mens, een mooie Helleen. Zijn motto was ‘maak er wat van’…. Wij zullen dat koesteren.

Willem is inmiddels in besloten kring begraven.

Activiteiten komend weekend
Oliebollentoernooi !!