Klaverjassen bij Hellas!

Wat vroeger zo gewoon was en nu al veel te lang niet meer gedaan: we gaan weer gezellig klaverjassen bij Hellas. Als onderdeel van onze jubileum activiteiten organiseren we op drie vrijdagavonden een klaverjasdrive: 24 maart, 14 april en 2 juni, steeds om 20.00 uur.

Iedere bekende van Hellas mag meedoen, zolang je maar een beetje kunt klaverjassen. Dus leden, oud-leden, ouders, goede bekenden, enz……

Schrijf je in per koppel (kosten 10 euro per koppel). Dat kan per avond, maar natuurlijk ook voor alle avonden. En kan één van het koppel een keertje niet, neem dan gewoon iemand anders mee.

Je kan je inschrijven op het inschrijfformulier dat in de clubtent naast de CMA-kamer hangt. Of je stuurt even een mailtje naar hellas@handbal.nl. Vergeet dan niet aan te geven met wie je speelt en op welke avonden je komt.

Per avond is er een mooie prijs voor de winnaars en voor wie het beste scoort over de drie avonden, is er nog een mooiere prijs. Maar de prijs voor iedereen is een hele gezellige avond.

Dus schrijf je in!

Activiteiten 11/12 maart