Zaterdag laatste wedstrijd HS1 + karaoke!

In verband met de meivakantie zijn er komend weekend bijna geen wedstrijden: bijna, want zowel HS1 als de heren A spelen hun laatste wedstrijd van dit seizoen.

Zaterdagavond is het de beurt aan HS1: om 20.00 uur treden zij aan tegen Smezo/BFC. Vorige week was het een gelijk opgaande strijd die door de heren met 1 punt verschil werd gewonnen. De inzet is de 5e plek in de eredivisie. Op zich een weinig uitdagend doel maar als je toch speelt kun je maar beter winnen.

Na afloop belooft het een gezellige boel te worden: wegens succes wordt de karaoke van een paar maanden geleden herhaald. Dus kom allemaal gezellig naar de Laan van Poot, eerst om de heren aan te moedigen en daarna voor een drankje en het zingen van een mooi lied.

De heren A mogen het zaterdag niet te laat maken want voor hen staat zondag de wedstrijd tegen Rapiditas op het programma, om 14.15 uur in Weert.

Veel succes en plezier allemaal!

Gangmaker Oranje eindigt met Hellas jaar in stijl
Informatie over de AVG