Mannenploeg Hellas naar Portugal

De mannenploeg van Hellas gaat van donderdag 9 tot en met zondag 12 augustus op trainingsstage naar Portugal. Het team van coach Hans van Dijk speelt onder meer oefenwedstrijden tegen de sterke Europese topploegen Porto en Bucaresti.

Van Dijk: ,,Leerzaam omdat we onder extra zware omstandigheden moeten presteren. Kijken hoe de ploeg zich houdt. Uitslagen zijn voor mij niet belangrijk. We gaan extra werken aan de tactiek. Sommige zaken gaan we in vergelijking met vorig seizoen anders aanpakken Bovendien zijn we vier dagen 24 uur met elkaar en dat is goed voor de teamspirit’’.

Aanwinst Glenn Lefel is overgekomen van Haro Rotterdam. Bovendien stromen jeugdige talenten door uit de A-jeugd. Keeper Jari Stam is vanwege zijn vaaropleiding niet langer beschikbaar.

Hellas start het seizoen in de eredivisie zaterdag 15 september met de thuiswedstrijd tegen BFC.

AD SPORT/PETER LOTMAN

Hellas vanaf december zonder Wessel Coster
Bericht van het bestuur n.a.v. de ALV