NHV vanaf morgen weer bereikbaar in Rijswijk

Jullie hebben ongetwijfeld ontdekt dat de site van NHV Zuid Holland sinds afgelopen donderdag uit de lucht is. Dat was voor de meesten van jullie het eerste dat jullie merkten dat NHV Zuid Holland niet meer een zelfstandige lokale handbalbond is, maar een onderdeel van NHV Landelijk (in Oosterbeek). Die verandering is niet geheel vlekkeloos verlopen, vandaar dat het verdwijnen van de site en het opheffen van de bekende mailadressen naar NHV Zuid Holland erg plotseling gebeurde.

In de afgelopen dagen is er via bemiddeling van vertegenwoordigers van verschillende verenigingen en onze ‘eigen’ bondsafgevaardigde Martin Potma heel hard gewerkt om de knelpunten tussen NHV Zuid Holland en NHV Landelijk zo veel mogelijk op te lossen of in ieder geval in goede banen te leiden. Het bestuur van Hellas is deze mensen zeer dankbaar.

Het resultaat is dat de medewerkers van voormalig NHV Zuid Holland vanaf morgen onder verantwoordelijkheid van NHV Centraal weer gewoon aan het werk zijn op hun vertrouwde kantoor. Daar zijn zij voortaan bereikbaar via zuidholland@handbal.nl. De telefoonnummers zijn ongewijzigd.

Of de site nog in de lucht komt, is op dit moment nog niet bekend. In ieder geval kan je alle wedstrijdinformatie en contactgegevens van andere verenigingen vinden op www.nhv.nl.

HELLAS ZONDER SMID EN BOKS
Bruno de Beer, deel 3