Oproep voor supporters: steun DS1 tegen Bevo

Zondag speelt DS1 de superbelangrijke wedstrijd tegen Bevo, in Panningen. Bevo heeft net als onze dames 14 punten en dat betekent in deze fase van de competitie dat er gewonnen moet worden. Aan de wedstrijd tegen Aalsmeer afgelopen weekend moeten de dames een goed gevoel over hebben gehouden: er werd lekker geknokt en het spel was bij vlagen prima. De winst was dan ook dik verdiend. Zondag tegen Bevo weer zo, dan gaan die twee punten vast en zeker mee naar Den Haag.

Zo aan het begin van de voorjaarsvakantie zijn er op zondag weinig wedstrijden zodat er een flinke supportersschare mee kan naar Bevo. Doen! De dames hebben het hard nodig!

Er is een grote bus besteld en er hebben zich al aardig wat supporters aangemeld, maar er zijn nog ca. 10 plaatsen beschikbaar. Aanmelden kan bij Wil (budding@live.nl).

Sportieve plicht gedaan
HBJ naar Denemarken