Oranje dames

Na een ruime overwinning op Servië maandag ligt het Nederlands damesteam goed op koers voor de kruisfinales. In de wedstrijd tegen Servië kwamen alle ex-Hellenen in actie: Jasmina had een paar mooie stops, waaronder een strafworp, Sanne haalde een 100%-score met drie doelpunten uit drie schotpogingen en Danick en Maura waren zowel aanvallend als verdedigend een groot deel van de wedstrijd nadrukkelijk aanwezig.

Woensdag spelen de dames om 16.15 uur tegen het al uitgeschakelde Spanje. Oranje staat bovenaan dus winst geeft gelijk zekerheid. Duitsland en Frankrijk hebben allebei ook nog kansen om tot de kruisfinales door te dringen dus als Oranje niet wint blijft het nog de hele avond spannend. Liever niet, laten we maar hopen op een mooie overwinning! De wedstrijd is in ieder geval te volgen via ehftv.com, maar mogelijk ook live bij Ziggo TV.

Veel kijkplezier!

Doordeweekse wedstrijd HS1