Informatie over de AVG

Het zal velen van jullie niet zijn ontgaan: vanaf 25 mei a.s. is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dat betekent dat organisaties die persoonsgegevens verwerken of beheren meer verplichtingen krijgen. Voor Hellas geldt dat dus ook. Een eerste scan heeft aangetoond dat de zaken best goed voor elkaar zijn: de persoonsgegevens van de leden liggen vast in Sportlink en Gmail en beide systemen zijn goed afgeschermd door middel van gebruikersnamen en wachtwoorden.

Op sommige andere gebieden zijn nog wat acties nodig. We zijn verplicht een privacy coördinator aan te wijzen en dat is inmiddels gebeurd. Jacq heeft zich bereid verklaard die taak op zich te nemen en zij coördineert het verdere proces zodat de nog te ondernemen stappen ook daadwerkelijk ondernomen gaan worden. Er komt over een en ander in ieder geval binnenkort meer informatie op de site te staan en als het nodig is zullen we de leden per mail benaderen om alles in orde te krijgen.

Zaterdag laatste wedstrijd HS1 + karaoke!
Landstitel jeugd Hellas zorgt voor vreugde