Secretaris/tijdwaarnemers gezocht voor Ooievaarscup!

Op zaterdag 19 en zondag 20 augustus wordt in de Hellashal en ook in sporthal Loosduinen weer het Haagse Handbal Dagen OoievaarsCup toernooi gespeeld. In de Hellashal zijn zaterdag 6 volledige wedstrijden, ook de Hellas heren doen mee.  Op zaterdag 19 augustus hebben we in de Hellashal nog een secretaris/tijdwaarnemer nodig voor 2 wedstrijden, het liefst voor de avond wedstrijden. Dan neem ik de 2 andere wedstrijden, als ik tenminste weer zonder pijn kan zitten en bewegen. Door vakantie, het EHC toernooi enz. is er een aantal afmeldingen.

Kees den Dulk zit zaterdag 19 augustus om 12.00 uur en 13.30 uur achter de tafel. De wedstrijden om 15.00 uur, 16.30 uur, 18.00 uur en 19.30 uur moeten nog bemand worden. De tijd is al ingesteld, de score bijhouden is simpel, ik leg wel uit hoe de 2 minuten ingesteld worden. Ik hoop dat jullie Hellas kunnen helpen!

Niek Wissink

niekwissink@ziggo.nl