Handbalvereniging Hellas

Vertrouwenspersonen

Wanneer neem je contact op met de vertrouwenscontactpersonen van Hellas?

Leden kunnen bij Roger en Monique terecht voor een vertrouwelijk gesprek, zij zijn onze Vertrouwenscontactpersonen. Roger van Duren is de vader Joelle en Roxanne, die beide op Hellas zitten of hebben gezeten. Monique Verhoef is de moeder van Tatum en Sjuul, die beide op Hellas handballen.

Het gesprek met de Vertrouwenscontactpersoon kan gaan over pesten, seksuele intimidatie, agressie of discriminatie, kortom; je niet veilig voelen op de vereniging vanwege grensoverschrijdend gedrag. Vertrouwenscontactpersonen zijn vooral een tussenpersoon, tussen jou en het bestuur. De Vertrouwenscontactpersoon is daarbij neutraal en onafhankelijk van het bestuur. De vertrouwenscontactpersoon helpt daarnaast het bestuur om intimidatie in de club te voorkomen.

Roger: 06 54 22 12 24
Monique: 06 24 63 56 28