Kledingcommissie HV Hellas‏‏

Binnen Hellas is onze sport/wedstrijd kleding een onderwerp dat heel erg leeft. Daarom is er voor gekozen om een kledingcommissie te gaan vormen.

De Kledingcommissie wordt verantwoordelijk voor alle zaken rondom de kleding van HV Hellas: voor het beheer (inname en uitgifte) van de wedstrijdshirts, het maken van keuzes van het model sportbroekje, shirt en/of trainingspak en het onderhouden van nauw contact met AJ Sports (de kledingleverancier).

Daarnaast dient nu (na ruim 4 jaar) het kledingbeleid c.q. huursysteem geëvalueerd en het kledingreglement tegen het licht gehouden te worden.

Wil je deze uitdaging aangaan en actief betrokken zijn bij de sportkleding binnen Hellas, meld je dan aan.

De JeugdCie is op zoek naar twee of drie mensen die deze kar gezamenlijk kunnen gaan trekken!

Voor info of aanmelden kun je een mail sturen naar: jeugdcommissie@hvhellas.nl.

Nico Stet weer hoofdtrainer dames
Rentree Karim Tamim in eerste team Hellas